Asiakaskokemuksen

Akatemia

11.3.2021 Suora webinaari Asiakaskokemuksen trendit 2021

Futurelab Finlandin perustaja, toimitusjohtaja Kari Korkiakoski on kirjoittanut asiakaskokemuksen trendeistä jo vuodesta 2015. Tervetuloa kuulemaan tämän vuoden 10 trendiä ja ilmiötä!

2021 Verkkokoulutus Asiakaskokemuksen ja henkilöstökokemuksen suhde

Koulutuksen viidessä jaksossa käydään läpi asiakaskokemuksen ja henkilöstökokemuksen lähtökohtia sekä niiden suhdetta. Lopuksi katsotaan miten näitä molempia kannattaisi mitata.

2021 Verkkokoulutus Asiakaslupaukset -verkkokoulutus

Tämä neljän jakson kokonaisuus tarjoaa tietoa asiakaslupausten suunnittelun lähtökohdista sekä mallin asiakaslupausten suunnittelemiseksi. Lisäksi koulutus tarjoaa paljon esimerkkejä – hyviä ja huonoja – erilaisista asiakaslupauksista.

2021 Verkkokoulutus Asiakaskokemuksen mittaaminen

Tämä koulutus sisältää kattavan yli tunnin kokonaisuuden asiakaskokemuksen mittaamisesta. Viidessä jaksossa käydään läpi mm. asiakaskokemuksen mittaamisen perusteet, avainmittareiden suunnittelun sekä asiakaskokemuksen mittausmallin rakentaminen.